Thursday, September 2, 2010

Oh! Aku telah kembali!

Assalamualaikum dan salam semuanya :D

Setelah sekian lamanya tidak mengupdate blogku yang tidak seberapa ini, akhirnya aku telah kembali beraksi! Hehehe..

Ke mana menghilangnya AZREEN selama ini? Biar aku bagi penerangan supaya semua orang jelas tanpa tanda tny. J

Entri terakhir aku ialah pada tanggal 23 Ogos 2010. Maksudnya, dah seminggu lebih aku x update entri kan? Laaaahh... bukan lama sgt pun.. x sampai sebulan pun. Terasa macam lama tak update la pulak. Hehe.

Let’s make it short and simple. Tuan punya blog tersangatlah sibuk dengan hal peribadi dan hal di Universiti. Assignment dan Kuiz tersangatlah berlambak.. Tambahan lagi minggu lalu kami ada peperiksaan Mid-Term... Patutlah tuan punya blog xde masa kan? Huehehe..

Harap Maklum~

3 comments:

sue said...

maklum..

ct said...

style lah header u!

btw..jgn menghilang selalu.
nnt peminat u rindu...
hehe

btw..
do folow my blog k..

http://owlkieranaa.blogspot.com/

tq2~

Sadiq Salihoddin said...

syukur la .. cantik header bro! Gambar background pon sama!

linkwithin

Related Posts with Thumbnails