Sunday, August 15, 2010

Dividing My Blog Into Two!

The title says everything. Mulai skarang, aku punya 2 blog. yes, 2 blog! Blog ini akan terus hidup seperti sedia kala.. tapi personal posts/entries tidak lagi masuk sini... akan dimasukkan ke www.azreenlatip.com .. blog ni utk posts2 umum sahaja. 


Semua cerita kehidupan aku boleh lah dibaca di www.azreenlatip.com . (ceh, macam la orang mau dgr crita hidup aku kan? haha)
Sementara itu, cerita2 isu semasa, berita terbaru, artikel2 dan lain2 akan diletakkan di blog lama ni..


Kenapa buat macam ni? Ini adalah untuk memberi kesenangan untuk readers yang disayangi. hehe.. Siapa yang nak baca cerita peribadi and updates tentang hidup aku, boleh gi azreenlatip.com, yang mau dengar cerita nuffnang, cerita menarik yang aku kongsi, atau lain2, boleh stay sini :) x la serabut kan... macam x best pula bila bercampur aduk ni..hehe


Any questions? =D


Jemput bertandang ke blog baru aku okayy..

3 comments:

zaifull said...

macam tak best jer....
bagi aku tak kisah nak campur aduk general dengan personal.
why not pindah domain terus semua.... ko pun tak pening nak splitkan entri

Azreen Latip said...

x pa la zaifull..bagi aku, macam ni lagi senang... x pening la nak split entri... lagipun membazir je hosting aku beli..hehe.. general ngan personal aku bahagi dua, x susah..lebih senang bg aku...masing2 punya pendapat berlainan, kan? hehe .. thx for ur suggestion anyway

wanie-san said...

owh..sampai divided by 2..btw...ape2 pun ikot kesenangan kita la kan..:)

linkwithin

Related Posts with Thumbnails